Dieta na cellulit

Cellulit to zmora ponad 85% kobiet jest to zgromadzona nierównomiernie tkanka tłuszczowa, skupiająca się głównie na udach pośladkach i ramionach.15 Walka z cellulitem jest bardzo uciążliwa i długotrwała jednak są metody, które mogą mu zaradzić. Stosowania odpowiedniej diety, do tego kremy na cellulit oraz ćwiczenia są gwarancją na piękne jędrne i gładkie ciało. Dieta mająca na celu zwalczenie cellulitu powinna przede wszystkim być bogata w witaminy i minerały, a ponadto musi być zdrowa i lekkostrawna. Gwarancja udanej diety są regularne nisko kaloryczne posiłki. Podstawowe składniki diety to warzywa i owoce, są one źródłem witamin i mikroelementów. Powinno spożywać się przede wszystkim zielone warzywa i takie owoce jak maliny, jabłka m, truskawki, arbuzy, grejpfruty. Ponadto wszelkie produkty lekkostrawne, chude mięso, sery, serki, najlepiej odtłuszczone, ryż, białe mięso. W diecie antycellulitowej bardzo ważny jest potas, który działa przeciw obrzękom, a więc powinno się spożywać duże ilość i pomidorów i sałaty. Do tego dużo wody, która przeczyszcza nasz organizm, uwalnia go z wszelkich toksyn i ułatwia trawienie. Zaleta diety jest również działanie moczopędne dzięki arbuzowi, truskawko, wodzie, czereśniom, co również wpływa na oczyszczanie organizmu.