Jedz i nie tyj

Marzeniem każdego człowieka jest możliwość jedzenia bez kontroli, a przy tym nie przybierać na wadze.7 Potencjalnie uważane jest to za cud, oczywiście jest to trudne do osiągnięcia, ale jednak możliwe. Wszystko zależy od tego, co jemy, jakie mamy nawyki żywieniowe. Nigdy nie utrzymamy zgrabnej sylwetki, jedząc tłuste, ciężkie pieczone potrawy, nawet w małych ilościach. Jeżeli chcemy rozkoszować się przyjemnością jedzenia, musimy troszkę uważać na to, co jemy, a możliwe będzie jedzenie w nieograniczonych ilościach. Wskazane są wszelkiego rodzaju sałatki owocowo warzywne oraz pojedyncze owoce i warzywa. Jeżeli sporządzamy sałatki, uważajmy na sosy, które do nich dodajemy, zastąpmy śmietanę jogurtem a olej oliwą z oliwek i już tracimy masę zbędnych kalorii. Można spożywać rózniez produkty z dużą zawartością błonnika, gdyż przyspiesza ona trawinie i pozytywnie wpływa na przemianę materii. Dodatkowo w sporych ilościach dozwolone jest też spożywanie produktów wysokobiałkowych. Białko zawarte w nabiale wymaga sporo energii do spalenia, więc wykorzystuje do tego dużo tkanki tłuszczowej, co zapobiega jej odkładaniu się. Tłuszcze nasycone zamieńmy w miarę możliwości tłuszczami nienasyconymi, które łatwiej się przyswajają i nie odkładają w tak dużych ilościach.