Nie łącz, a schudniesz

Dieta, która polega na niełączeniu danych grup produktów jest znana od lat.18 Co więcej wielu specjalistów z zakresu dietetyki i zdrowego odżywiania poleca tą dietę, jako zdrową i skuteczną. Przede wszystkim ta dieta nie powoduje faktu, że wciąż chodzimy głodni, jak to bywa w przypadku innych diet. Zasady i reguły diety niełączenia są bardzo przejrzyste, dlatego każdy z pewność bardzo szybko je zrozumie i zacznie wprowadzać do własnego tryby życia. Na rozpoczęcie dnia, czyli na śniadanie, najlepiej spożywać węglowodany. Mogą to być: kasze, muesli, pieczywo, owoce itp. Kolację najlepiej zjeść z produktów, które posiadają bardzo duże ilości białka. I tu możemy śmiało jeść: mleko, jajka, twaróg, pasty sojowe. Jeśli natomiast chodzi o obiad to tu należy zjeść porcję białka pochodzącego od zwierząt, więc najlepiej przyrządzić rybę lub jakieś mięso. Można je podać w towarzystwie makaronu, ryży czy też kaszy. Jak widać dieta nie jest bardzo restrykcyjna i nie powoduje ciągłego uczucia głodu, które sprawia, że się szybko męczymy i mamy kłopoty z koncentracją.